magsjuka nr 2 avklarad

sådärja, nu börjar jag repa mig från magsjuka nr2. helt galet detta. dagis är livsfarligt. casper fick en mycket mild variant i fredags o var dålig i magen en halv dag o sen har jag mått illa sedan i lördags typ. sen igår o i förrgår var det värre. igår när det var som värst var som tur casper på dagis. idag efter massa sömn o ingen mat så mår jag bättre. magsjuka i sig är ju illa men det som känns värst är att behöva sjukskriva mig från mitt nya jobb! hoppas att han inte får ett allt för dåligt intryck av mig bara för detta. jag är ju verkligen aldrig sjuk i vanliga fall. tror det är 10 år sedan jag var magsjuk bortsett från nu sen lillen började dagis. som jag sagt innan borde det vara biohazard-skyltar på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0