myslördag

det har varit en mysig dag med familjen idag. vi fick sova länge i morse(typ 7.30...) så dagen började kanon. sen var vi på stan o shoppade lite. jag hittade en jacka som var på rea(!) o var hur fin som helst. casper fick lite nya kläder också till min farmors 85-års kalas. där skulle vi infinna oss 13.00 enligt pappas order men typ 12.55 stod jag nere i blomaffären o köade för o köpa en blomma till henne. bra med framförhållning ju ;) det var sjukt god smörgåstårta plus flera barn att leka med för casper så det var lagom najs på kalaset. nu på kvällen blev det kinamat för mig&älskling o film senare. hann med o köpa lite glass o chokladsås innan också så det blir myskväll för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det e en helt vanlig enkel datakurs, mest vanlig allmänbilding tycker ju jag iaf. Word, excel och powerpoint ska man lära sej. Så lite klokare kanske man blir iaf, va ju längesen man höll på med sånt nu :) Är första kursen på utbildningen till undersköterska.. Ja det känns jätte skönt att det går så bra, än så länge iaf.. hoppas det håller i sej!

Har du hört något om dagisplats? Hur e d me Casper efter op?

2008-01-19 @ 21:24:50
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0