jag vill inte!

kan man som vuxen få lägga sig ner på marken o bara skrika att man inte vill o då slipper man? om det var möjligt skulle jag göra det nu. de ringe från sjukhuset för 2 timmar sedan o frågade hur casper mår. bra svarade jag helt undrade... då sa hon att de fått ett återbud på operation o ville operera casper i morgon. allt bara snurrade i huvudet på mig. VAA!? jag vill inte att han ska opereras ville jag svara henne men jag vet ju att vi inte har något val. så visst, det var bara att acceptera att morgondagen kommer bli den värsta i mitt liv. jag är så sjukt orolig att något ska hända honom. mammahjärtat håller på att gå sönder. bara tanken på att de ska söva o sen operera honom är helt galen. han är ju det finaste i hela min värld......

Kommentarer
Postat av: Jonna

*tänker på er* det kommer gå jätte bra ska du se! Hoppas på att få en uppdatering om hur det gått sen. ska iaf tänka på er i morgon!

hade gärna hälsat på er men på volvon e bromsarna kass och måste fixas och passaten litar jag inte på längre. igår när jag skulle köra ut från parkringen vid amiralen höll den på o stanna mitt i vägen o ja höll på o få en bil i sidan.. så jag tror jag ska börja använda benen och gå nu istället =(

2008-01-10 @ 13:03:54
URL: http://jonnaa.blogg.se
Postat av: Cissi

hoppas att allt går bra! :)

2008-01-11 @ 15:10:33
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0