tillbaks igen

har varit ett litet avbrott i bloggen för jag har varit trött o inte riktigt orkat. men idag är energin tillbaka :) dagen har varit kanon o min stora kille har varit på dagis i flera timmar själv. jag lämnade vid 10 o hämtade vid 13.30. han både sov o åt middag där idag o det hade gått jättebra. han blir ju klart ledsen när jag går men annars hade han inte varit det o det känns skönt att höra. när jag hämtat honom så gick vi till stan o fikade med mormor o firade lite att han är så duktig på dagis.

image156
mums med tekaka....

sen gick vi o handlade lite annat smått o gott på stan bla. present till peter på hjärtedagen. när vi kom hem satte vi igång med att baka pizza. casper vispade i sin kastrull o jag i min. ganska god pizza blev det men casper åt inte så mycket. han är fortfarande lite tveksam till mat efter magsjukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0