optimist?

snart är det helg skulle en optimist säga idag o jag tror jag känner så faktiskt :) jag surfar fortfarande lite på glädjevågen att jag har fått jobbet jag ville ha. jag ser så himla mycket fram emot att börja jobba igen. det är ju väldigt längesedan... det känns bra med dagis också. idag när vi kom dit så lekte han med de andra o leksakerna i typ 20 minuter utan att gå till mej eller peter o vilja upp. men sen var det dax att lämna honom en liten stund. vi skulle gå ut 20 minuter o det gick bra i början sen kom han på att vi var borta o letade lite sen blev han ledsen. lilla pyret... i morgon ska jag lämna lite längre. hoppas att det går bra...

i em ska jag gå till posten o hämta ut mitt nya körkort. spännande. sen blir det vidare till banken o få nytt betalkort med rätt namn på. jag har vant mig ganska bra nu vid att ha nytt efternamn o skriver under med det emellanåt i allafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0