förändring på gång

idag känns allt som vanligt igen men lite roligare! roligare för att det blev bra med jobbet och för att det går bra med casper på dagis. idag när vi kom dit så sprang han in på avdelningen själv o började leka utan att vi var med. han verkar gilla dagis o det känns bra. i morgon ska vi vara där lite längre så får vi se hur det går. men oj vad trött han blir när vi varit där. han höll på att somna i vagnen på vägen hem o när vi kom hem ville han gå o sova direkt. lille skrutten...

jag pratade med min gamla chef på telia idag o bestämde att jag ska komma o lämna nycklar o dyligt på lördag. men det känns lite tråkigt för det blir liksom som ett slut på telia-åren. jag har trivts jättebra o det är tråkigt på ett sätt att sluta där men samtidigt fantastiskt roligt att få prova på någonting nytt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

hade varit jätte roligt att ses innan du börjar jobba =) då ska man bara få ihop nån bra dag som passar också! Nu jobbar ju Maria också så frågan är hur lätt det blir att få ihop något.. =/ Men vi gör ett försök tycker jag.. =)

Hur går det på dagis? När ska han lämnas själv?

2008-02-06 @ 12:35:33
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0