dag nr 3 & gynning

allt går bra med inskolningen på dagis. i morgon ska vi lämna honom ensam en liten stund för att testa hur han reagerar. hoppas han inte blir allt för ledsen. då vill jag ju gå tillbaka o det är typ det sämsta man kan göra. idag lekte han själv med de andra barnen en stund. bra start tycker jag!

nu på em har vi varit ute en runda fastän vädret är skit. vi gick till stan o sen hem till mamma en runda.  nu i kväll blir det lugnt tror jag. han är i badet nu o sen blir det sova så jag o peter får umgås lite själva. vi kollade på gynning igår på 5:an men fasen vilken besvikelse. jag har alltid gillat henne jättemycket o läst hennes första bok men i henne program tycker jag bara hon framstår som en dum bimbo. gårdagens program var verkligen ännu sämre än sist. tror inte jag kollar nästa vecka. jag som såg fram emot hennes program....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0