vilken känsla...

nu är vi tillbaka från vår lila weekend tripp i helsingborg. jag var inte helt säker på att jag skulle kunna klara av o åka för jag var otroligt nervös innan vi kom iväg men vi gjorde ett tappert försök runt halv tio igår morse. en skakig mamma sa hejdå till sin älskling o gick hemifrån... hann inte ens in i hissen innan tårarna droppade. men när vi kört typ en halvtimme fick vi ett sms att han sov gott o att han inte varit ledsen alls. då kändes det lite bättre. vi åkte till väla först o sen vidare till helsingborg för att leta rätt på hotellet vi skulle bo på. det låg mitt i stan o var så fint så. lyxigt rum med bubbelbad! :)  det var jätteroligt o umgås med peter hela dagen o det kändes som vi fick massa tid för varandra som vi inte får hemma. det var inte så jobbigt som jag trodde att vara iväg ändå. vi var givetvis lite nervösa på kvällen när han skulle sova men runt åtta kom ett sms som berättade att lillen hade somnat på bara 15 minuter o var inte ledsen alls. å vad skönt, då kunde vi liksom slappna av helt.  i morse låg vi kvar lääänge i sängen för det är man ju inte bortskämd med nuförtiden... sen frukost-buffé o sen bubbelbad(igen) o sen vidare mot krstd runt 11. åååh vad det var underbart att komma in genom dörren hemma o mötas att detta underbara lilla pyre som bara skrek av lycka att se mamma o pappa. jag kunde inte släppa honom på hur länge som hels! storgråtande mamma pussade lillen 100 gånger.....  min underbara lilla plutt...

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh nästan så ja börjar gråta bara ja läser detta haha. jag måste också klara det, nu fick jag lite styrka ifrån dej iaf :)

2007-09-23 @ 21:34:11
URL: http://jonnaa.blogg.se
Postat av: Jonna

åh nästan så ja börjar gråta bara ja läser detta haha. jag måste också klara det, nu fick jag lite styrka ifrån dej iaf :)

2007-09-23 @ 21:34:27
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0