lite bättre

nu är det lite bättre med min lilla plutt. men naturligtvis har han lyckats göra en riktig vurpa till idag. han är en riktig vilding. så nu har han ett fint blåmärke på kinden också. dumma stolen. men annars har det varit en bra dag tycker jag.jag o felicia rännde på stan typ 3 timmar för o hitta en jacka åt henne. vi hittade en till slut som tur var.... peter o ronny o plutten var ute o fikade på stan o sen i tivoliparken. mysigt... nu på kvällen var vi ute på långpromenad i det sköna vädret o lillen passade på o vila lite. jag är allt lite orolig för det här med att ställa om klockan. jag är ju inte helt sugen på o hämta han vid 5 på morronen istället för 6. men vi får väl se hur det blir med den saken. i kväll blir det "hitch" o ostbågar :) yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0