denna dagen

idag har det varit en ganska jobbig dag om man heter casper... inget har varit speciellt roligt o humöret i botten. jag gissar att det är de 2 tänderna som håller på att komma igenom som spökar men svårt att veta... hoppas iallafall att han mår bättre i morgon. vi har varit i johannishus idag o träffat anna& emma, maria & hanna och ulrika& moltas. jonna & theo kom inte idag för han var lite krasslig stackarn. det var kul o komma hem till anna igen o underbart god mat blev vi bjudna på också. mums!

nu på kvällen har jag o peter o mamma käkat pizza o lillen har mest varit gnällig. han vill inte äta så mycket när han har ont av tänderna så det blev inte mycket mat för hans del. men han åt välling nu precis i allafall.

i morgon kommer peters syrra o pappa hit på besök. jag o felicia ska gå på stan o shoppa jacka till henne o ronny o peter ska hitta på något annat tror jag. så himla skönt att det är helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0