äntligen fredag!

det är något speciellt med fredagar. de känns så lyxiga på något vis.vi ska dock inte göra något lyxigt idag men det känns ändå så. lillen somnade precis(!!!) o jag vet knappt vad jag ska hitta på. han har ju inte sovit förmiddag på flera veckor så jag blev mycket förvånad. i em ska vi träffa charlotte o arvid på öf o sen kommer nog peter hem. skulle komma tidigare idag. sen i kväll ska vi hem till helen o sebbe o lilla mischa o käka lite.

i helgen blir det kalas för felicia, peters underbara lillasyster. så i morgon blir det att köpa present till henne. tror jag har en ganska bra ide om vad det blir. jag hoppas kunna hitta några badkläder i stan i morgon också för jag o mamma ska ju gå på badet med lillen o jag kan ju som jag sagt innan inte gå i mina gravid-bikinibyxor.

ps. nu är det BARA 66 dagar tills julafton! *längtar*

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0