pizza!

denna dagen har varit lite upponer tycker jag nog. den började med att lillen o jag försov oss till 8.15. vi skulle hemifrån 9.15 o jag var tvungen att duscha o tvätta håret för att kunna gå ut också... det blev högsta växeln direkt o vi hann faktiskt till musiken i tid! där var det roligt o lillen stod i mitten o dansade :) han försökte bara ta ledarens gitarr 2 ggr. rekord typ...

sen när han sovit middag var vi på öf o träffade de andra barnen. sen blev det en runda på stan med charlotte o arvid. både han o lillen var mycket trötta efter öf. hittade inget roligt på stan men innan idag köpte jag en present till åt peter. nu måste det dock vara nog med presenter säger mitt bankkonto ;) men vill ju köpa allt fint jag hittar till honom. han fyller ju faktiskt 30 liksom. kalaset har vi förberett ganska bra men det här med tårta går inte så bra. ska se om jag hittar någon som ser god ut på nätet i kväll..

ikväll har piff&puff o caspers mormor varit här. vi bakade pizza o lekte en hel massa. lillen har busat så mycket att han var helt slut o fick gå o nanna nu...  i morgon har vi faktiskt inte något alls inplanerat. lite skönt... längtar tills helgen när jag får ge peter hans presenter. ska bli kul o se om han gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0