ny vecka - nya krafter

nu är helgen o allt firande över. skönt tycker jag allt. tar lite på krafterna att fixa allt till kalas när man har en liten i släptåg också. men jag tycker ändå att allt gått bra. men när lillen fyller år blir det inte middag o tårta o allt utan det blir nog lite mer advent-tema. han fyller ju år den 1:a advent. idag har vi varit ute i det fina vädret men det var riktigt kallt så vi var inte ute jättelänge. nu har lillen precis somnat o jag hamnade vid datorn som vanligt. äntligen gick det snabbt o lägga honom igen. det var krångligt förra veckan. han var allmänt gnällig o otålig o ville inte äta riktigt o inte sova. igår kom resultaten: en ny liten tand. stackan... måste gjort ont ju..
i em ska vi åka ut till kusinerna o leka lite. tror vi ska planera vår resa lite också. min familj o peters familj ska åka till grekland i sommar! ska bli jätteroligt! så himla roligt att de trivs ihop!

image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0