maginfluensa

jaha gott folk. nu har jag plågats igen. maginfluensa i tisdags kväll o jag mår fortfarande inte helt 100. sjukt räligt att drabbas av denna vidriga sjukdom. har dock sluppit undan i typ 10 år så hoppas det dröjer lika länge innan den kommer tillbaka! peter är hemma i dag o det var han igår också. skönt! hoppas dock må helt bra tills ikväll för då ska vi träffa en kompis till mig som snart ska få en liten baby. ska bli spännande o se hur stor magen blivit. själv var jag stor som ett hus ungefär när jag bara hade 2 veckor kvar på graviditeten.

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja någon av oss bar nog på smittan när vi träffades i måndags för micke fick det och jag mådde skit, spydde dock aldrig.. men jag e nog inte så mottaglig för det och har aldrig varit! hoppas du e bättre iaf och att resten av familjen slipper få det.. kram kram

2007-11-22 @ 11:10:08
URL: http://jonnaa.blogg.se
Postat av: Maria

Hej!
Otroligt, men jag blev också sjuk! Mådde dåligt natten till i onsdags och på morgonen blev det toalettbesök... Fick feber också.

2007-11-22 @ 20:19:18
URL: http://www.falco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0