åkpåse

igår var vi jag o lillen o lillens mormor o handlade en åkpåse till honom. måste säga att det känns som en bra investering. slapp ju dra på honom overall idag när vi skulle ut på opromenad på förmiddan. han var helt varm o skön på benen också när jag kände efter. tack för den mormor! synd bara attt jag inte tog den röda. men köpt är köpt...

när lillen vaknar ska vi gå o träffa hans små kompisar på barbacka. ska bli roligt! sen kommer nog peter hem tididgt idag också. lyx! i morgon skulle vi åkt till karlskrona på kalas för alla pluttarna i mammagruppen men värdinnans lilla emma har ögoninflammation så det blev flyttat till måndag. gör inte så mycket tycker jag. hade ändå inte hunnit baka tills i morgon. nu hinner jag kanske i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0