aaaaajj!

jag har nu varit o blivit plågad hos tandläkaren. jag menar verkligen PLÅGAD! skulle laga ett hål o han trodde det skulle räcka med bedövning på bara den tanden. han trodde samma sak efter typ 10 stick o åtskilliga försök att borra. det trodde inte jag... efter en hela massa försök fick han alltså lägga hel bedövning. då äntligen slutade det kännas som huvet skulle sprängas när han borrade. jag skakade o grät o fick pausa emellanåt...(behöver jag berätta att jag är sjukt rädd för nålar?!) fy fasiken vad hemskt detta var... jag har nu, 2 timmar senare, ont för att bedövningen släpper. det är ju inte helt vanligt o ha det efter bara en lagning men nu stack de så många gånger innan jag fick "hel" bedövning så hon sa att det gör ont därför... ska ALDRIG mer få hål i tänderna har jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0