nu är jag fru :)

igår var det julafton o det var underbart i sig men det var en annan bonus också o det var att vi gifte oss! utan att någon alls visste om det så hade vi bjudit dit en präst som vigde oss halv tre. inte ett öga var torrt... inte heller prästens. det blev jättefint o kändes hur bra som helst. som tur var hade svärfar med sig en videokamera så allt är förevigat på film. detta var den bästa jul jag kommer ihåg o inte bara för att vi gifte oss utan för att det var så trevligt med min o peters familj samlade på samma ställe. det var jätteroligt att se lillen uppleva julafton. han gillade inte paketen men lekte sen glatt med det som fanns i. han fick hur mänga fina saker som helst! jag fick en hel massa fina saker jag också. men det bästa av allt jag fick är den fina ringen som blänker på min vänsterhand....

Kommentarer
Postat av: Jonna

ååh grattis ännu en gång, vad fint det låter :)

2007-12-25 @ 16:31:38
URL: http://jonnaa.blogg.se
Postat av: Anna & Emma

Ett stort grattis Anna!
Vad paff jag blev, det var ett tag sedan jag var ute på era bloggar och så får man se en stor bröllopstårta!! vilken jul!!!
Vi har haft en mysig jul med släkt och vänner. Emma var dock inte så intresserad av julklapparna, tyckte det var roligare att leka med kusinerna.

Ha det gott och hoppas vi kan ses snart. Kram Anna

2007-12-26 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0