jaha nähä...

jaha, här sitter jag med datorn i knät o skriver i stället för att göra mig klar för nyårsfest. om allt hade varit som det skulle vara hade vi varit o skålat nu men istället sitter jag som sagt o skriver o peter o lillen badar. peter har varit sjuk sedan i torsdags o barnvakts-mormor är sjuk hon också. själv är jag lite snuvig men inte värre än att det hade varit okej o åka iväg. men men vad är en bal på slottet ;) bara att acceptera läget o göra det mysigt här hemma i stället. har en potatisgratäng i ugnen o lite kött att äta till som vi hittade i frysen. man tager vad man haver, right? men gott nytt år på er alla som dricker bubbel i kväll! (en klen tröst är ju att jag kommer vara piggare än er i morgon, hihi)

Kommentarer
Postat av: Malle

Gott nytt år och krya på er...potatis gratäng är inte helt fel...

2007-12-31 @ 19:00:30
URL: http://hangaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0