gran-utvisning

nu har jag slängt ut granen... inte bokstavligen för jag har ställt ut den på balkongen o tagit bort allt fint vi hade i den. anledningen till denna tidiga utvisning heter casper o är en liten buse. för varje dag vi haft granen har han blivit mer o mer närgången med den. idag stod han o plockade ner alla kulor han kunde nå o sen försökte han hänga tillbaka dem(tror jag) igen genom att trycka dom på granen. då svajade granen o kulorna flög all världens väg. glittret drog han i o sen försökte han plocka ner ljusen(belysningen) o då blir det ju ännu svajigare. jag räddade den i sista stund innan han fick den på sig. sen fick jag nog! men den var väldigt mysigt att ha gran o det kändes rikitg juligt. så länge det varade.....

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0