fullt ös!

igår var det full rulle här hemma för lillen hade sin kompis arvid på besök. de kom vid 2 o sen helt plötsligt var klockan 4! fattar inte vart tiden försvunnit. sen var vi ute o gick för han behöve sova lite. han har varit hur ledsen som helst sista dagarna när han har skullat sova. han har gråtit o tagit sig för öronen så jag bestämde mig för att gå till bvc o kolla upp det idag. hon sa att han var röd i örat o troligen har lite ont av det men det är inte öroninflammation ännu. antingen blir det en inflammation inom några dagar eller så är det på väg att läka. hon visste inte vilket.... hoppas verkligen han slipper få mer ont. nu gav jag honom ipren o då somnade han såfort jag la honom i sängen som vanligt... stackarn... verkar dock som att alla andra också är sjuka för tillfället. peter har sin 2:a förkylning på 1 vecka. drygt... själv mår jag prima o vill absolut inte bli krasslig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0