var blir tiden av?

jaha, nu är jag inte i 20-årsåldern längre utan nu är jag 30! helt galet vad tiden har rullat på sista åren. jag tycker att det känns som att jag inte riktigt hinner med. melvin är redan 3 månader gammal och casper fyller snart 3. jag gissar att man kommer sitta där när man är 50 o barnen stora och undra vad det var som hände... jag försöker verkligen ta till vara varje dag och njuta av att ha två små vildingar hemma men det går ändå för fort tycker jag. igår fyllde jag 30 och jag fick den finaste present av alla: casper hade övat in "ja må hon leva" och kom smygandes och sjöng för mig! han var så glad att få ge paket och tyckte själv det var minst lika spännande som jag. peter hade köpt ett namnsmycke till mig med pojkarnas namn ingraverat. det finaste jag kunde tänka mig. nu har jag dem inte bara i hjärtat när jag är iväg utan runt min hals också :)

melvin


Kommentarer
Postat av: Maria & Falco

Välkommen in i tantgänget ;-) Stort GRATTIS på födelsedagen!

2009-09-30 @ 09:54:22
URL: http://falco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0