välkommen lillebror

lillebror kom till världen tidigt på morgonen den 4 juli. efter en kväll med lite småont i magen som sen blev mera ont i magen när jag skulle sova kändes det som att äntligen var något på gång! jag fick ont precis var 4:e minut sen fram till vid ett tiden då vattnet gick... då övertalades jag att åka in av min kära man. själv trodde jag mest det var förvärkar så jag hade ingen brådska. tänkte att det tar ju säkert något dygn till innan han vill komma ut... men väl inne på förlossningen började det göra riktigt ont och värkarna kom tätare. efter en snabb koll av barnmorskan konstaterades det att jag var öppen 5 cm. jag blev helt chockad med tanke på hur lång väg(typ 20 timmar) det var till 5 cm sist! efter en stund tyckte jag allt kändes så intensivt så jag fick lustgas och undersöktes igen. fullt öppen och en bebis på väg.... ojojo säger jag bara. lite mer än två timmar efter att vi kommit in till sjukhuset föddes en helt underbar liten kille :) kunde knappt tro det var sant när allt var klart...

melvin en vecka gammal...

storebror och lillebror

Kommentarer
Postat av: Jonna

ÅH vilken söt liten pojke, och en fin storebror också såklart =) Fint namn ni valt. Skönt att allt gick så bra! Hoppas att allt funkar bra nu efteråt också. Kram

2009-07-16 @ 18:06:12
URL: http://jonnaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad roligt att höra att allt gått bra, och vad söt han är lille klimpen! Fortsätt med bloggen så att vi får följa utvecklingen. Sen måste vi naturligtvis ha en träff längre fram också!!!

2009-07-19 @ 13:15:47
URL: http://falco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0