övertid

precis som jag anade är det samma visa denna gången.... har nu gått över 11 dagar och tycker livet känns en aning orättvist ibland. visserligen mår jag bra fortfarande förutom lite småkrämpor här och där men det är ju ändå tröttsamt att gå på övertid. jag är säker på att alla som varit där förstår hur jag menar... vi har dock fått tid för kontroll och ev igångsättning men hoppas ju in i det sista att jag ska slippa det. så snälla håll tummarna att den lilla plutten väljer att komma ut innan dess!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller en STOR tumme för att det kommer igång av sig själv. Det måste vara en plåga att vara gravid i den här värmen...

2009-07-01 @ 12:11:39
URL: http://falco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0