underbara vårdag!

den här dagen har verkligen varit perfekt från start till slut. underbart väder o hela familjen på topp-humör :) peter o casper körde o tvättade bilen i morse så jag fick lite extra sovmorgon. underbart. sen kom de hem med frallor o mumsig frukost. på fm skulle vi ut till syrran o byta däck på bilen o där blev vi kvar ett bra tag sen. jag hittade julias gamla brio-vagn så jag lastade i casper där sen var julia o jag o casper ute på långpromenad. vi gick hem till min mormor o morfar o hälsade på. jätteroligt o träffa dem. tror minsann de blev glada för besöket också... när vi kom tillbaka till syrran sen så grillade vi årets första ute-korv! verkligen vårvarning på det! casper däckade redan vid 11 i vagnen så han sov förbi grillningen.

nu på em kvällen har vi först lekt hemma o lagat mat sen cyklade vi en runda allihopa, verkligen så skönt att vara ute hela dagen. jag längtar längtar längtar tills det blir ännu varmare. i morgon ska jag vara trebarnsmamma igen. caspers kusiner ska komma hit o det ska bli jättemysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0