tack farmor

senaste dagarna har varit lite upp o ner i humöret för min del därför har det inte bloggats så mycket. vet inte varför jag är halvsur men så har det varit i allafall.... men idag har det kännts bättre. jag har varit på en intervju till idag o det kändes bra. får besked nästa vecka tror jag. när jag var på intervju så passades casper av sin farmor. de bor ju 10 mil iväg o ses inte så jätteofta så jag var inte helt säker på att allt skulle gå bra men det hade gått kanon! inga problem alls med varken mat eller sömn. skönt. hon ställde verkligen upp för oss idag när det körde ihop sig med casper o intervju o allt på en gång. tack underbara farmor för det! nu på em har jag o lillen varit hemma hos mormor o ätit (mest kastat mat iofs, hehe). han fick stå på köksbordet o titta på bilarna som körde nedanför o det var verkligen roligt. små barn roar sig lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0