snart påsk

idag när jag vaknade hörde jag att det regnade. sen efter en timme blev det skinande sol o underbart fint ute. planerade dagen lite o skulle precis sätta casper i vagnen o gå ut men då började det ösa ner SNÖ! det var ju vår igår... vad hände? vi var ute en timme ändå men det var inte alls så behagligt som det varit med sol i stället. casper har typ aldrig sett snö så det var nog intressant men han uppskattade inte när det snöade honom i ansiktet. nu sover han gott efter sin lunch. när han vaknar ska vi åka o hämta julia o william som ska vara här tills ikväll. ska bli roligt. hade ju tänkt att vi skulle på picknick men det får nog bli inomhus istället.

på tal om bajsväder så kollade jag smhi o detta vädret ska hålla i sig tills efter påsk. min släkt har som tradition att alltid ut i skogen o grilla på långfredagen men undrar om vi verkligen kan vara så hurtiga i år... tål att tänkas på... men påskmiddag blir det i allafall på lördag o allt som hör till. har köpt påskägg till felicia, julia o william. bara casper kvar. vet dock inte vad jag ska lägga i. han har ju inte smakat godis än.... tips?

image167

Kommentarer
Postat av: annaoco

Du kan ju lägga i någon liten leksak, det behöver ju inte vara något ätbart. Fast om där är andra barn kanske frukt och russinask kan vara ett alternativ.

2008-03-18 @ 13:30:06
URL: http://annaoco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0