uppdatering

ja nu har det gått ett par dagar sen operationen o casper verkar må bra. han leker o pratar o springer rundor mer än någonsin. han verkar inte ha ont av det alls trots att han är sydd på två olika ställen. väldigt skönt tycker jag. det är dock svårt att hålla honom lugn som jag skrivit innan. han blir ju tvärsur om jag går efter honom hela tiden. därför låter jag honom vara endel men bevakar hela tiden så att han inte klättrar för mycket o helst inte springer. det har blivit mycket promenader med lillen i vagnen för då sitter han ju stilla i allafall. idag på fm var vi ute o gick i stan o sen i parken typ över en timme. skönt med lite luft också. i em ska vi hem till caspers mormor o hälsa på lite. känns lite konstigt att inte kunna gå iväg med honom på öppna förskolan o dyligt som vi alltid är på.... han verkar ju må kanon liksom. men de sa på sjukhuset att det inte var att rekomendera så jag får väl följa det... tror det är för att andra barn inte ska stöta i honom eller springa på honom.

i morgon är det dax för min jobb-intervju o jag är redan lite nervös. jag vill ju så gärna ha jobbet men vågar knappt hoppas för mycket. det hade bara varit så himla skönt att komma igång med nästa kapitel liksom. det känns som att det är precis lagom i tiden att jag börjar jobba igen o att casper får börja gå lite på dagis. jag tror han kommer att gilla det jättemycket. han blir alltid så glad när vi är o leker med andra barn. håll alla tummar ni har o lite till för mig i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0