ikeadagen

den här dagen började ljuvligt med sovmorgon ända tills 5.23..... hmm... inte så kul o vakna då men som tur var somnade lilla plutten om tills halv åtta sen... men idag var det min tur att ligga kvar i sängen så jag somnade om en stund till sen :)

när vi gjort oss klara o tankat i oss lite kaffe bar det av till ikea. vi har inte varit där på hur länge som helst så det var jätteroligt o gå där o titta. lillen verkade också tycka det var roligt men det gör han alltid när det är mycket folk o fart runtomkring honom. vi handlade inte så mycket utan kollade mest. ska köpa nya köksmöbler o en hylla till vardagsrummet så småningom. hyllan tänkte vi köpt idag men när vi skulle ta den kom vi på att vi inte mätt hemma om den får plats o tur var det för nu när jag kom hem såg jag direkt att det inte hade gått ihop. bäst o mäta innan... naturligtvis blev det ikea-klassikern köttbullar till lunch för oss allihopa. caspers farmor o faster kom o mötte oss på ikea så det blev en riktigt rolig dag tillsammans.

mums med köttbullar
image134

Kommentarer
Postat av: jessi

söt bild :) På Ikea är alltid roligt att vara :D

2008-01-06 @ 18:29:47
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Jonna

så söt han e :) hoppas allt e bra med er! alldeles för längesen vi sågs nu.. Kram

2008-01-06 @ 19:57:08
URL: http://jonnaa.blogg.se
Postat av: Cissi

Vilken sötnos! Rolig blogg som du uppdaterar ofta, jag lägger denna blogg bland mina favoriter. :)

2008-01-06 @ 20:30:45
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0