full rulle

idag har det varit så fullt upp med allt att jag inte ens hunnit blogga.... i morgon är det 2 veckor sedan lillen opererades o det känns som att han är helt återställd. ska dock byta bandaget i morgon. vi har haft en hemma-dag o kom inte ut förrän på em. skulle på långpromenad o leka i parken efter men då började det regna. vi gick til barbacka o lekte i stället o där träffade vi också några andra kompisar. mysigt :) jag njuter verkligen av varje sekund hemma med casper nu när jag vet att det bara är lite mer än en vecka (!!!) kvar till dagis-inskolning. jag kommer nog sakna ihjäl min lilla fis men jag tror han kommer gilla dagis. full rulle hela dagen, precis som han gillar. han kommer ju inte att vara där så mycket nu i början heller o det känns skönt. 15 timmar/vecka räcker som start. min lilla stora kille...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0