abstinens

oj vad jag känner att jag har haft dator-abstinens idag! min lilla huligan har förstört musen till vår stationära dator o peter har med laptopen till jobbet nästan varje dag. skoja att jag satt o var sur när lillen sov middag o jag inte fick slösurfa en timme som vanligt. försökte utan musen men kom bara till startsidan sen gick det inte mer. surt sa räven... men min snälla svåger har fixat en ny till mig som jag i ilfart ska åka o hämta i morgon!

för övrigt har vi haft en lugn o skön dag. vi vaknade runt halv åtta o sen när peter ringde vid åtta gick vi upp. sen busade vi inomhus hela förmiddan för ute vräkte det ner massa snö. på em kom marie med julia&william så de fick leka alla tre. ett tag låg de i soffan o brottades/kramades/busade/kittlades. så söta o goa tillsammans att jag blir helt rörd. så tydligt hur mycket de tycker om varandra. efter nåt ärende på stan gick vi hem till mamma o hälsade på. hon kan ju inte ta sig någonstans nu när hon linkar på kryckor så det blir nog många vändor dit framöver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0