ullared!

nu har jag precis lagt lillen för att sova middag. blev lite tidigare än vanligt men han var helt slut. satt o nickade till i stolen är han skulle äta lunch. idag bjöds det på currykyckling med ris o grönsaker. det gillades... själv ska jag käka tonfisk. inte riktigt lika lyxigt. när han vaknat ska vi gå o träffa lille arvid o mamma charlotte på öf sen kommer nog peter hem. hans skulle komma tidigt idag! jihoo :) i morgon ska jag o syrran på dagsutflykt hela dagen själva. första gången sen lillen kom som jag är iväg så över dagen. ska bli roligt som tusan för vi ska till ullared! har inte varit där på typ 10 år eller nåt så det ska bli roligt. men lite jobbigt att lämna lillen hela dagen.... men peter är däremot överlycklig att få en ensamdag med casper. de får nog det mysigt ihop....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0