skattjakt

idag fick jag verkligen extra motion.lillen o jag o mamma var ute på promenad. vi hade gått väldigt långt när det var dax o ta upp casper ur vagnen o han skulle få gunga lite. då upptäcker jag att en av hans nya tossor är försvunnen. han hade filt också på sig därför hade jag inte sett det tidigare. jag letade i hela vagnen o under o allt men den var borta. gissa hur roligt det var att gå tillbaka heeeela vägen för att hitta den försvunna skon. han hade tappad den redan i början av rundan så det blev väldigt mycket extra promenad för min del. lillen o mormor lekte i parken så länge.
image56

Kommentarer
Postat av: Jonna

det finns sjuka människor alltså, den där bloggen var nog fejk för nu är den borttagen! Om Liv alltså. att man kan skämta om sånt. Tur du hittade den borttappade lilla tossan. E dom bra? har han bara dom på sej i vagnen då eller? kram på er

2007-10-10 @ 20:25:31
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0