min coola mormor

igår ringde min mormor till mig o sa att hon hade surfat in på min blogg o kollat bilder på casper! för att förstå varför detta är så coolt behöver man vet att min mormor är 76 år gammal! jag tror inte att det är så vanligt att man i den åldern sitter o surfar på bloggar hehe :) men kul att höra att hon vill titta på lillen...

igår var vi hos helen o sebbe o mischa o käkade pizza. det var roligt att träffad dem för det var verkligen ett tag sedan nu. konstigt att det kan bli så när man bor i samma stad. man har liksom så fullt upp med sitt eget. men hoppas kunna ses lite oftare framöver. mischa ville leka med casper o ville att han skulle springa med henne. (hon är 11 månader äldre...) med lite hjälp gick det dock....

idag har vi varit o köpt present till fisalisa som fyller år på måndag. hoppas att hon blir glad för den.... jag köpte en jacka i stan också. på jc. inte helt vanligt att jag handlar där så det var bara en ren chansning att gå in där. skönt att ha det avklarat. i em ska vi till syrran o leka med piff o puff o träffa lite andra släktingar som är nere på besök. ska bli roligt!

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja, tiden den springer men det var skoj att vi hann ses. Hoppas det blir fler gånger och snart igen... Var ligger huset ni är intresserade av? Kram på er

2007-10-24 @ 08:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0