hönsmamma

idag vaknade lillen o var lite snorig men jag tycker ändå att han varit förhållandevis pigg. ingen feber o så... han blev ännu piggare när syrran&co kom hit nu på em. han lekte med dem hur mycket som helst... roligast är att jaga wiliam! när vi fikat lite gick vi til tivoliparken. det blev en hel massa bus där också o sen somnade han helt slut i vagnen... nu på kvällen har han varit lite hängig... vi kom på, typ vid sex, att vi inte har näsdroppar hemma o fick lite halvpanik men helen blev räddaren i nöden som hade en hel hemma som vi kunde ta. skönt... det här med att ställa om klockan har gått bättre än jag kunde ana. verkar liksom inte bekomma honom att allt blivit på nya tider idag. jag kanske borde sluta oroa mig så mycket... hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0