bättre idag....

idag mår min lilla kille redan bättre! han somnade 18.00 igår o vaknade inte förrän 03.00 igen. så skönt att penicillinen verkade så fort. han fick iofs en hel massa alvedon på sjukhuset också sådet kan ju berott på det också.efter 3 har han varit mer eller mindre vaken men jag hade väntat mig en helt sömnlös natt så jag är tacksam för den sömnan jag fick. det som oroar mig nu är att han fortfarande inte vill äta. (han åt inte alls igår )han drack lite välling i natt men idag har han inte ätit något alls. han bara skakar på huvudet om jag ger honom något.... hoppas dock han äter lite sen när han sovit igen. vad gör man annars?

Kommentarer
Postat av: Jonna

det viktigaste är vätska! Bara han dricker mycket så klarar han sej bra.. Jag brukar köpa nestlés såna "mer" för barn, dom e från 12 mån men spelar nog inte så stor roll.. Theo tycker d e jätte kul o dricka ur sugrör! så när den e slut så e d bara o fylla på me vatten så slinker d också ner haha! lite får man luras ;) sen e d ju bättre att ge välling fler gånger ist för o truga med maten, för vällingen blir han ju både mätt av + att han får i sej vätska.. Skönt att han verkar vara på bättringsvägen! kram från oss

2007-10-30 @ 12:22:47
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0