igår där, idag här

igår var vi hemma hos kusinerna o lekte o idag kommer de hit. de kommer vid tolv sen blir det mat o lek o barbacka tror jag. fanns visst en massa aktiviteter där nu på lovet. igår när jag skulle åka till syrran så väckte jag lillen packade ner honom i vagnen o konkade iväg med alla saker till bilen. när jag skulle lasta in honom ser jag: INGEN BARNSTOL!! jaha... efter 75 svordomar på raken(i huvudet) o ett leende mot lillen så fick jag snällt gå o ta bussen. jag var framme 1 timme senare.... surt.... tar bara 5-10 min med bilen ju. väl framme så hade vi jätteskoj o lillen lekte o var glad hela dagen. han åt tillomed en hel portion mat! inte illa för att vara honom just nu....

Kommentarer
Postat av: Jonna

nej nej alltså det innebär ju inte att man har damp om man inte gör d.. men det har gjorts någon undersökning om d som visar att barn som inte gör d har lättare att få damp lr vad d nu va.. E väl inget man ska läsa sej blind på, dom säger så mycket dom där forskarna! Jag ville mer få det att låta lite skämtsamt när jag skrev det.. Hoppas d e bättre me er nu! kram

2007-11-02 @ 20:26:38
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0