dagis

den här dagen började som vanligt med att lillen ropade runt 6 tiden... sen somnade han om i vår säng tills 7.40. skönt med sovmorgon :) sen var det till att gasa på lite med frulle o annat för att hinna iväg på musiken. efter det blev det en runda upp till stan för o handla burkmat(!) till casper. han har nämligen inte velat äta mammas mat, som han ätit hur länge som helst, sista dagarna. därför köpte jag burkmat. jag har en teori att detta kan bero på att han har ont i munnen o den köpta maten har mjukare bitar(?) eller så är det väl bara något han har för sig för tillfället... väl hemma blev det mat o sen sova. trött liten plutt efter musiken. jag fastnade som vanligt vid datorn... men idag fick jag iallafall i mig varm mat o det var första gången denna veckan. har ätit alla rester från helgens kalas de andra dagarna. ingen höjdare med kall mat när man redan sitter o huttrar kan jag meddela.... när lillfisen vaknat ska vi på öf o leka lite. ska bli roligt för vi är ganska många som ses där på onsdagar. tyvärr ska alla de små som vi umgås med börja dagis i mitten av januari.... lite trist men hittar väl nya att leka med då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0