tänder

oj vad min lilla kille har det jobbigt med sina tänder... de ploppar fram o han har ont i munnen det märks. stackarn... men det får gå ändå.  idag har vi varit på stan o handlat present tilll svärfar. det blev biobiljetter och MASSA godis :) kommer nog bli poppis! vi ska dit i morgon, lillen o jag. vi ska ta tågt till karlshamn för första gången (!!!) o sen hämtar älsklingen oss där. ska bli skoj att komma iväg lite. hoppas bara att vädret kan vara lite trevligt o låta bli o regna. orka hålla på med regnskydd o stövlar o mög, blä! innan idag träffade jag en kompis från "förr". jag har inte träffat henne sen jag var 20 typ. (altså femhundra år sedan minst) det var hur kul som helst. vi pratade gamla minnen men mest om framtiden. hon är gravid i v 21. hon mår kanon och det syns inmte ens att hon är med barn! jag fick ju för fasiken en bula när jag var i vecka 10. inte helt rättvist kan jag lite kyligt konstatera. denna underbara mage. längtar så efter att få känna en liten spark igen... men det är bara vissa dagar jag vill ha en till... inte alltid...  nu är det dax för tv o nötter tror jag. adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0