playtime

igår vart det lek hela dagen. jag o lillen följde med mannen när han skulle på möte i karlskrona. vi var hemma hon jonna o theo o fikade o lekte lite. lillen verkar dock vara lite rädd för andra små kottar hehe... lite gulligt nästan att han inte gillar andra små men absolut något vi måste jobba på. nu har jag då för första gången varit i metropolen nättraby och jag måste säga att det var ganska mysigt där. fina hus o mysigt område som jonna&co bodde på. efter en kul stund i nättraby blev det vidare till lyckeby. där träffade vi frida o hennes lilla majken! vilken otroligt söt unge :) helt brun med bruna ögon... kommer nog bli poppis på dagis! casper var inte rädd för henne men allt ltie på sin vakt. vi stannade allt för länge o babblade med frida så sen blev det till att gasa på hem. väl hemma i k-town var det att slita på målarkläderna för jag o julia målar ju hennes rum. ett par timmar senare när vi stänkt ner oss med massa färg men ändå endel på väggarna styrde jag kosan hemåt... helt slut... höll på att däcka i soffan vid 9 men lyckades hålla mig vaken till 10 i allafall... toffel som man är.. idag har det blivit ännu mer målande och lekande med piff&puff. casper är såå förtjust i sina kusiner. han bara skrattar åt dem o sträcker sig efter dem hela tiden. så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0