ont i häcken

ojojoj min stackars bakdel... jag kan knappt sitta alls idag... det hela började med att jag bestämde mig för att ta tag i träningen nu efter graviditet o annat. jag tänkte att cykla kan vara bra. det blir ju som en mjukstart tänkte jag. det hade det kanska också blivit om jag inte cyklat en hel massa. jag cyklade ut till syrran o lämnade lite kläder som var hennes. men jag blir en dåre när jag är på en cykel. högsta växeln o trampa hela tiden. jag tävlar på något sjukt vis med mig själv. mamma sa ju innan jag cyklade iväg att det tar mellan 20 o 30 minuter att cykla dit o då skulle jag givetvis cykla snabbare än så. 17 minuter tog det dit o därav min ömma bakdel idag. kan ju nämna att min "lilla" cykelrunda blev 1,4 mil. ska nog ta det lite lugnt med cyllen resten av veckan...

ps. igår kom nya H&M katalogen!!!!!!! dax o ta banklån alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0