mina älsklingar piff & puff

idag har varit en mysig dag. började lugnt vid halv åtta när lillen låg o pratade i sägen o ville upp. när han sen sov vid 10 så ringde pappa o sa att han var barnvakt o frågade om vi skulle ses. han kom hit med piff o puff (syrrans barn) vid halv tolv. sen var vi på stan o åt o kollade i affärer o busade lite innan det blev tid att springa hem för att slippa bli dränkt i regnet en dag till! (igår vart jag så blöt att man kunde vrida ur underkläderna efter en promenad i ösregn) det är så roligt att ha hand om alla tre barnen. p&p leker med casper o han skrattar åt dem. de är fantastiska! jag blir påmind av dem att casper faktiskt inte alltid kommer att pipa utan kunna tala om vad det är han vill samt att han kommer kunna gå själv o kunna göra egna val. det är så härligt att se att julia redan blivit en riktig liten människa. william har också blivit så stor sedan han fick en liten kusin. jag ska passa dem nu i kväll för syrran o mannen ska på bio. vi ska baka lite o mysa framför tv:n. i morgon så ska syrran o co passa vår lilla plutt så vi kan gå på bio :) blir första gången på massa månader som vi går på bio. ska bli så skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0