jag ska gifta mig med playern....

hmm.. vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. det har hänt en del och jag har tänkt en del men orkar inte riiktigt refarera det. men en sak som jag vet o vill berätta om är min blivande make. han är det bästa som finns. vi träffades för 3,5 år sedan på ett uteställe i karlshamn. full som en kastrull dansade jag o min minst lika fulla kompis sara rundor. då såg vi 2 snygga killar o de såg oss. sen dansades det en hel massa den kvällen med de två skitsnygga också hyfsat fulla killarna :) när sista låten kom så bjöd "playern" upp mej o vi dansade. "velour-killen" bjöd inte upp sara så när dansen var slut så gav vi oss ut för o jaga jackorna. vi träffade de 2 snygga killarna utanför o följde dem till bussen. playern som vi så fint döpt honom till bad om mitt nummer o det fick han(gav inte ens fel nummer för en gångs skull) när han ringde dagen efter trodde jag att han hette rickard haha :) på vår tredje eller fjärde dejt sa jag till honom att "jag ska gifta mig med dej" o det ska jag  snart göra :) min underbara älskade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0