jag är en grannhatare!

nu har jag hittat det äntligen!! (eller peter rättare sagt) mitt drömhus :) det ligger i viby o är till salu för 1,5... det är helt underbart. massa nivåskillnader o lagom stort åpå 180 kvadrat. stora ytor o coolt byggt. o det bästa är att där är inga grannar!! jag HATAR våra grannar. de är ju helt störda. grannen under har sin tv på så högt att jag blir hörselskadad här i sovrummet av den. grannen ovanför har en liten kille på 11 mån som tvunget måste upp o banka med alla hårda leksaker som finns vid 6 på morgonen. detta är ju ungefär när jag vill att lillen ska somna om efter att jag pluggat in nappen o burit in honom till mej i sängen. stor risk att han kan slappna av med det bankandet. ush! säger jag bara. kan vara jag som är känslig o så men skulle så gärna slippa att höra vad alla grannar har för sig. vi betalar en förmögenhet för denna lägenheten o jag vill inte bli störd då. jag vill inte ens nämna vad man helt ofrivilligt kan få höra från någon granne på småtimmarna. blörk, det är ju så man spyr...

förutom grannhatet har jag haft en finfin dag med lite släktingar på besök :) nu på kvällen var vi i tivoli o gungade. det är helt klart ett av lillens favioritnöjen nu :) skulle gärna visa en bild men datorskrället hänger sig när jag sätter in minneskortet i läsaren... (har startat om 3 ggr redan, hehe)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag håller med dej helt och hållet!!! Helt sjukt vad jag hatar våra grannar. Låter som det e jordbävning här allt som oftast. Tyvärr har ja ju dock inte hittat mitt drömhus =( ses imån!

2007-07-31 @ 21:00:31
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0