ida vill ha tillbaka sin päls :)

igår var lillen o jag på utflykt. vi åkte tåget till karlshamn o sen med peter till ryd för att fira svärfar på födelsedagen. lillen tyckte tåget var roligt o satt o flörtade med tanterna på tåget så de satt o suckade o mumlade "vilken liten söt en" osv...  :) ganska guliigt faktiskt. kalaset vart väl okej men mitt humör blev dåligt ganska snabbt... vet inte riktigt varför. blev sur o tråkig bara. men det blev lite bättre sen på kvällen. casper tycker det är JÄTTE skoj att vara hos farmor o farfar o faster för där bor hans kompis Ida. Ida är en väldigt luddig hund som Casper bara älskar. han älskar henne så mycket att han bara vill krypa efter henne hela tiden o han kollar på henne hela tiden. han var så förtjust att vara nära henne att han ryckte loss en stor tuss med päls från henne. stackarn... hon blev ju lessen för det gjorde ont..  men casper tyckte livet var lika kul ändå fastän hunden skrek till av smärta.. tokunge!


idag ska jag o mamma upp på stan o kolla lite. måste köpa hårfärg för jag råkade visst förstöra min hårfärg för någon dag sedan. skulle slinga utväxten på slingorna trodde jag men istället färgade jag håret orange i hårbottnen. ser inte klok ut faktiskt. så nu får det bli brunt ett tag. hårfrisör är nog inte yrket för mig... hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0