slut

dagen är slut o det är jag också. jag känner att jag skulle kunna somna typ nu men ska hålla ut en stund till innan det blir sängen. madde o johan har varit här o åkte precis hem. jag hade gjort baguetter i ugnen med köttfärs o ost åt dem o det verkade de gilla. lillen åt som vanligt tyvärr ingenting. jag känner en viss oro över detta med maten men det finns ju verkligen inget jag kan göra för att han ska äta. han vill helt enkelt inte. går ju inte att förstå om han har ont någonstans eller om han bara testar sin vilja. svårt....  i morgon ska han sova hos sin mormor o jag o peter ska hitta på något roligt. kanske bio eller så går vi ut en runda o tar nån drink kanske.... får se vad vi känner för i morgon. men en cosmopolitan skulle nog sitta fint :) lite nervöst att lämna bort honom över natten men det går nog bra hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej!
Se till att njuta av en kväll själva och oroa dig inte nu! Casper kommer att klara sig alldeles utmärkt, se det som om han ska på äventyr ;) Det gör säkert han. Jag och Sebbe ska också ha en kväll för oss själva. Mischa ska vara hos mamma och pappa. Det ska bli så skönt med sovmorgon imorgon! Du det där med att han inte äter förresten...det är skitjobbigt! Mischa var/är likadan. En sak att komma ihåg, de svälter sig inte frivilligt... Ge det tid bara och ha en massa tålamod så brukar det ge sig. Ha en mysig kväll! Hälsa Peter! Kram Helen

2007-12-07 @ 10:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0