idag

den här dagen började fantastiskt med att lillen tog sovmorgon till 8.00!!!! typ det längsta han sovit på ett halvår... synd att jag inte passade på att sova också. låg ju o väntade på att han skulle ropa hehe :)

annars har vi inte gjort mycket mer än lekt en massa o gått på promenad i det kalla vädret. vi var en runda uppom stan men var inte i några affärer. jag var ju på rea igår med det var ju en riktigt besvikelse. samma skit som hängt på reaställen sen i somras typ. inte något nytt alls. skäms på er alla bajsaffärer som inte rear fina saker. men jag handlade nya bäddset till vårt sovrum som var jättefina på hemtex. vi fick 500kr i presentkort där så det var kanon! ska bädda ner oss i de nya fina i kväll.

för typ en halvtimme sen så dök peter upp här hemma. jag blev MYCKET förvånad... för att inte säga skiträdd när jag hörde en nyckel i dörren. han hade kört hem för han fått feber när han var på jobbet. orkar inte med en förkylning till så jag hoppas det går över snabbt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

hoppas du och casper slipper bli sjuka!! Jag har spytt hela natten så jag känner mej inte som en människa idag.. =( så tyvärr blir det inget kristianstad för oss denna gången heller! suck. kram

2007-12-27 @ 20:13:00
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0