jag hjärta karlskrona

idag har vi varit i karlskrona hela dagen. precis som jag skrivit innan så har denna staden en speciell plats i mitt hjärta... vi var först i lyckeby hos caspers lilla tjej-kompis majken sen var vi i stan. det blev inte mycket shoppat för min del men kul att vara i stan igen. vi åt på 3g o sen var vi i parken o lekte med de små. så mysigt... när jag åkte hem sen så somnade lillen i bilen innan jag ens kommit ur stan! han var helt slut. när vi kom till krstd igen blev det en snabb-visit hos min älskade mormor & morfar. sen vidare för att kolla på ett hus(!!!) men det var inget för oss. vi vill ha MASSA plats o här saknades det lite yta men annars underbart fint :) nu på kvällen har vi lekt med lillen o myst. han gillar att läsa saga nu o det är ju mysigt. jag känner mig helt slut efter dagens bravader så nu blir det soffan... ska kolla en ny serie som heter dexter. cool men lite läskig.

familjen converse!
image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0