fem timmar

oj vad jag hann med att göra mycket på de fem timmarna lillen var på dagis idag. jag satt först o saknade honom enormt men sen tog jag tag i mig själv o fixade en massa här hemma. jag dammsög o tvättade golv mm. sen kom jag på att jag ska framkalla en massa foto som vi tagit med digitalkameran. typ 180 bilder blev det till slut som jag laddade upp. men det skulle bara kosta runt 200 kr så det var inte farligt alls tycker jag. sen vilade jag en stund innan jag skulle hämta honom också vilket var välbehövligt för jag känner mig lite krasslig. men det var snabba steg som styrde mot dagis vid 13.30! men när jag kom dit så var han inte vaken. han var den enda av alla barnen som sov. jag väntade o väntade o väntade o hann leka en hel massa med alla de andra små innan jag till slut väckte honom. tyckte att 2 timmars middagsvila fick räcka. allt hade gått bra idag också o det känns skönt att veta. i morgon ska peter på möte i malmö så jag har honom hemma en stund på morgonen. lyx :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0