klippning=snaggning?

jag kan inte låta bli att undra varför frisörer varkar ha svårt att förstå uttrycket  "jag vill bara klippa topparna ". jag var ju o klippte mig igår o sa då denna fras till frisören. ja, det ska vi fixa sa hon o efter 2 timmars färgning o slingning var det dax o klippa. hon klipte o klippte o klippte o klippte. till slut var det så att jag nästan ville springa därifrån. istället för en cool "posh-beckham-page" så klippte hon en tant-page. liksom en sån där som bullar uto sen in på sidorna. jag höll på o svimma o sa att det var inte riktigt så jag tänkt mig... då fick hon klippa om frisyren för jag vill inte se ut som en 50-åring utan 28 räcker utmärkt. när hon fixat till det en bra stund senare så hade jag faktiskt inget hår kvar(nästan). visst, det var en fin frisyr(men INTE så som jag ville ha det) men uj va kort!

dagens bajsblöja går därför till frisörer som inte fattar uttrycket "klippa topparna"

dagens hjärta går till min älskling som städade o handlade igår så jag kan ha gäster idag.

Kommentarer
Postat av: Helle

Sånt där är väl ändå typiskt? Jag brukar bli ojämnt klippt, spelar ingen roll vilken frisör eller vart det är :( Vänster sida är ALLTID längre,så jag kollar alltid noga & så får de jämna till, men jag brukar få jämna till det hemma iaf :(

2007-10-09 @ 23:13:10
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0