älsklingen o hans lilla kompis

igår var lilla majken här o lekte med casper... han blev helt överlycklig när han såg henne o sen varade den glädjen tills hon åkte hem. de satt o liksom pratade lite o såg ut att trivas så bra ihop. vi var i tivoliparken o lekte i det finfina vädret på eftermiddan o det var hur mysigt som helst. frida blev som tur var glad för sin present också. jag var i stan åtskilliga timmar innan jag hittade något som kändes helt rätt (jag vet att jag är över-petig). idag har lillen o jag haft peter hemma mestadels av dagen. han skulle bara ner till malmö på ett möte men annars var han våran :) så kul o ha han hemma mitt i veckan. känns så lyxigt :) helgen börjar bli uppbokad nu: karlskrona på lördag skulle jag tro o sen träffa peters familj på söndag. vill ju att de ska träffa lillen så mycket som möjligt nu innan de ska passa honom en hel helg. bara 2 veckor kvar nu tills vi ska iväg wihooo :D det kommer nog gå bra med lillen också tror jag... ♥felicia♥ ska också vara med o passa honom o när han ser henne då är han alltid glad... precis som jag o peter. gotta love her lilla fisalisan :)
image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0